onsdag, januari 16, 2008

so far so good.

nu har jag varit snusfri i snart 2 veckor vilket är en fantastisk bragd enligt mig själv. börjar dock bli lite tveksam över om jag pallar att gå på club de livre i morgon å dricka vin utan mitt kära, saknade snus. vet inte om jag är redo. i lördags när jag & kärleken drack vin & drinkar så rökte vi i stället för att snusa. japp. dumt. jag vet. men jag tycker verkligen att det smakar skit men det gjorde livet lite mer uthärdligt (inte guldkantigt som snuset). och jag behövde nikotinet, my god i needed it, för så fort jag började tänka på snus i helgen så började jag gråta. äkta sorgsna desperata tårar. efter snus. my god, när hände det egentligen att jag blev så beroende?!
men hursomhelst. jag vill ge mig själv en fet klapp på axeln - so far so good.

2 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

good work lady! jag har cigg kvar sen nyår, de tar jag med på club de livre imorgon så kan vi gå ut och röööka. hehe. jag är så less på allt när jag sitter här på jobbet så jag tänkte röka bort min skit och döva med lite vin ovanpå. nytt år, mer laster! ;) love!

dubbeltänk sa...

klapp klapp, klapp på axeln!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se