torsdag, januari 03, 2008

gott nytt år?

jag trodde att man per automatik var berättigad till en massa ny energi när det blev nytt år och allt. så är det tydligen inte. jag orkar nada. i dag har jag skrivit en lista på saker jag måste ta tag i. den blev lååååååååång. det är många roliga saker på listan. som jag vill ta tag i. men jag är trött. ögonen ser ut som två streck med gigantiska svarta påsar under. som om jag glömt ta bort min nyårsmake-up ungefär. i dunno what to do with myself. jag har nyss druckit kaffe. eg för sent för kaffe i vanliga fall, men va faaaaaan, jag kan ju inte bara sitta å stirra å skriva ner saker jag ska göra på en lista. jag vill orka med lite action please.

please?! is there anyone out there?!

5 kommentarer:

Anonym sa...

action it is. ok inte så mkt action, men jag kommer ut till dig om ett par timmar iaf :D puss

dubbeltänk sa...

jag håller med dig. jag orkar ingenting. jag undrar om vi är för gamla för att festa hårt på nyår? det har slagit mig flera gånger de senaste dagarna... I'm back in london igen och jag hänger med lemsip, förkylningsblåsor och stieg larsson. saknar dig! när kommer du till malmö? love!

Blame it on the stones sa...

jodå... det är ett gott nytt år. men jag jobbar första dagen idag och känner mig trött nu när klockan är 3. vill hem. jag tror att vi ska festa lugnt nästa nyår dock, hemmafest kanske är bättre... ja, om det inte blir gala förstås.

love

dubbeltänk sa...

klart det blir gaaaala!!! då sippar man bara champagne, så det är lugnt. (sippar! inte häller i sig två flaskor vid tolvslaget! hehe.)

dubbeltänk sa...

när flyttar du till malmö, förresten?


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se