lördag, februari 27, 2010

Bye bye Barnakuten

Det var inte roligt att säga 'hej då' till alla fina människor och min fantastiska handledare idag. Jag saknar hela barnakuten redan, saknar det jag lärt mig, saknar självförtroendet de här veckorna gett mig, saknar alla fina barn... Jag känner mig några steg närmre en blivande sjuksköterska och det är en helt fantastisk känsla. Idag har jag bestället en fin namnskylt från skyltmax. Där står det att jag är sjuksköterskestudent. Om ett år kommer det vara dags att beställa en där det står leg. sjuksköterska. I love!

1 kommentar:

cami sa...

Heja Syster Missy!
Du är bäst! Kommer du söka dig till en barnavd. nu? :)
Läste din förra blogg - jag hoppas innerligt att tårarna torkat (om inte: gråt mera)och att själen känner frid. Kraam!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se